MTV VMA 2013 Winners & Red Carpet || MTV Video Müzik Ödülleri 2013 Kazananlar ve Kırmızı Halı


Bir önceki postumda yazdığım gibi olaylı bir gece sona erdi.Geriye Twitter’daki hashtagler ve ödüller kaldı.Peki kim hangi dalda ödül aldı?
İşte 2013 MTV Video Muzik Ödülleri kazananlar listesi:
 
Yılın Müzik Videosu – Justin Timberlake, ‘Mirrors’
 
En İyi Hip Hop Videosu – Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton, ‘Can’t Hold Us’
 
En İyi Erkek Şarkıcı Videosu – Bruno Mars, ‘Locked Out of Heaven’
 
En İyi Kadın Şarkıcı Videosu – Taylor Swift, ‘I Knew You Were Trouble’
 
En İyi Pop Videosu – Selena Gomez, ‘Come and Get It’
 
İzlenmesi gereken sanatçı – Austin Mahone, ‘What About Love’
 
En İyi Ortak Çalışma – Pink feat. Nate Ruess, ‘Just Give Me A Reason’
 
Sosyal Mesaj İçeren En İyi Video – Macklemore & Ryan Lewis, ‘Same Love’
 
En İyi Rock Videosu – Thirty Seconds To Mars, ‘Up in the Air’
 
En İyi Sanat Yönetmenliği – Janelle Monae feat. Erykah Badu, ‘Q.U.E.E.N’
 
En İyi Koreografi – Bruno Mars, ‘Treasure’
 
En İyi Sinematografi – Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton, ‘Can’t Hold Us’
 
En iyi Yönetmenlik – Justin Timberlake feat. Jay-Z, ‘Suit & Tie’
 
En İyi Kurgu – Justin Timberlake, ‘Mirrors’
 
En İyi Görsel Efekt – Capital Cities, ‘Safe and Sound’
(Kazananlar listesi : karnaval.com‘dan alınmıştır.)
Gecenin sahne şovlarındaki uçuk kaçık kıyafetlerin dışında, davetliler kırmızı halı konseptli kıyafetleriyle gelmişlerdi her zamanki gibi.Ve ben her zamanki gibi gene 3 kategoride inceleyeceğim : Şıklar,idare ederler,rüküşler!
Şıklar  

Girls dizisinin güzel oyuncusu Allison Williams Valentino elbisesi ile bence gecenin en şık ismi.Sade,abartısız ama göz kamaştırıcı.

Coco Rocha’nın punk outfiti çok tarz.Saçları ve makyajı oldukça trend ve dinamik.Ben çok beğendim.

Will Smith ile objektiflere poz veren Riri kısacık saçları,baskılı t-shirtü ve ışıltılı takıları ile ezberleri yıkıyor.

Bir önceki postta kıza kezban dedik diye hakkını yemeyelim.Herve Leger elbisesi içinde çok şık gözüküyor.

Will Smith’in garip çocukları Willow ve Jaden gün geçtikçe büyüyorlar ve tarzları ile yaşıtlarına öncülük ediyorlar.Willow, The Runaways t-shirtü,bahçıvan pantolonu ve 90’lı yıllarda hemen hemen herkeste olan tattoo şeklindeki kolyesi ile 90’lardan fırlamış gibi. Jaden ise siyah t-shirtü ve yuvarlak gözlükleriyle oldukça cool. Ben ikisinin de stilini beğendim,yaşlarına uygun ve tarz sahibi buldum.
İdare Ederler 

Teen Wolf’un bol çığlıklı güzeli Holland Roden, şık ile değil arası benim için.Naeem Khan outfiti eğer tümüyle elbise olsaymış prensesleri andıracakmış da böyle pantolonla biraz garip ama bluz kısmına diyecek lafım yok.

Lady Gaga’nın kıyafetlerine ve tarzına anlama veremeyen tek ben değilim biliyorum 🙂 Prabal Gurung elbiseyi pek beğenmesem de Lady Gaga’da iyi durduğunu onun asiliğine yakıştığını söyleyebilirim.

Bu ikili de gariplerim sosyal mesajlar veren şarkıları ile değil de Thrift Shop ile biliniyorlar.Bu duruma çok üzülüyorum.Ryan Lewis’e söyleyecek pek bir şeyim yok adam cool bi ceketle gelmiş.Ama Macklemore’un kürk yakalı mint takımı cidden Thrift Shop’tan çıkmış gibi duruyor.

Robin Thicke ile yaptıkları “twerk” ile geceye damgasını vuran Miley Cyrus’ın Dolce Gabbana kombininin sadece üst kısmını beğendim. Ama böyle bir geceye Dolce Gabbana da olsa taytla gelinmez ki canım! Bakkala ekmek almaya çıkmıyosun ki! Hele o saç ne yahu? 

Selena Gomez’in Versace elbisesine olan hislerimi inanın ben de bilmiyorum.Görünüş olarak beğenmesem de bir yanım elbiseye gizli gizli ısındı galiba.
Rüküşler

Ciara’nın Givenchy elbisesi çok J.Lo stayla.Bu tip elbiseleri kırmızı halılarda,sahnelerde o kadar çok gördük ki kusucam artık!

Erin Wasson perdeye sarınmış gelmiş.Tamam fiziğin çok düzgün olabilir,tamam güzelsindir ama teşhirci giyinmek şık olmak değildir.

Drake de “Nothing was the same” mesajlı t-shirtü ile Rihanna’ya gönderme yapan tripli Ayşe değil de ne?

Rihanna, Madonna derken dişlerine pırlantalı zımbırtılar taktırmak moda oldu.Daha bu sabah dişçiden gelmiş birisi olarak bu tarz şeyleri çok itici ve gereksiz buluyorum.Ayrıca elbiseyi beğenmedim,leopar desen göresim gelmiyor.
Lil Kim benim için gecenin en rüküş ödülünü alan şahıs.Tebriks bu kadar kötü giyinmek de yetenek olmalı!
Görsel Kaynak : nydailynews.com
Advertisements

2 thoughts on “MTV VMA 2013 Winners & Red Carpet || MTV Video Müzik Ödülleri 2013 Kazananlar ve Kırmızı Halı

  1. Ciara beni hayal kırıklığına uğrattı. Lil kim i hiç hanım hanımcık şık! görmedim ki zaten. Miley ye gelince bi insan kendini daha ne kadar iğrençleştirebilir merak ediyorum, oysa daha çok değil 2 yıl önce prensesler gibi bir tarzı vardı.

  2. Miley saçını ilk kestirdiği zamanlar fena değildi aslında.Sonradan punk bir stili oldu nihayet derken, Madonnacılık-Lady Gagacılık oynamaya kalktı ama eline yüzüne bulaştırdı.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s