Defilelerin İddialı Kıyafetleriyle Gördüğümüz Mankenler,Nasıl Giyinirler?

Amacım “onlar zaten manken,hepsi ilik gibi,onlara çuval giyse yakışır” demek ve sizin moralinizi bozmak değil tabiki.Zaten bugün sınavdan çıkmış halimle,göz altlarımda torbacıklar,tülü tülü saçlarım,iki kaşımın ortasındaki Kibariye’nin tepecikli şarkısından fırlamış sivilcemle moralim yeterince bozuk.Sizinki de bozmak istemem.Bu postu yazarken ki amacım ne bilmiyorum.Sanırım öyle kokoş hallerini gördüğümüz canlı Barbie’ler aslında birer jean ve gömlekle karşımıza çıkabilirler demek istiyor olabilir.Ben de ne istediğimi bilmiyorum.Kafam karışık,hayatım yoğun,bi de üstüne diş gıcırdatma problemim eklendi.uffff!!! hayat çok zor!!
Sizin de moralinizi bozmadan ben yazıma nokta koyar,en kısa zamanda görüşmeyi dilerim.Öpüldünüz.
Not : Hepinizden çok güzel yorumlar ve mailler alıyorum.maillere cevap yazmaya özen göstersem de geri dönemediklerim oluyor.Yorumlara ise şuan için pek elim gitmiyor.Ama hepsi için çok teşekkür ederim,hazır aklıma gelmişken.Sonra “ay bu kız kendini ne zannediyo” falan demeyin 🙂 Şaka yapıyorum demezsiniz biliyorum 😉
görsel kaynak : http://www.whowhatwear.com
Advertisements

One thought on “Defilelerin İddialı Kıyafetleriyle Gördüğümüz Mankenler,Nasıl Giyinirler?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s