Bir Kadının Giymemesi Gereken 10 Kıyafet




Bu siteyi yeni keşfettim ==>
 http://www.macokizi.com/ Cidden hoş olmuş,biz kızların merak edip de soramadıklarını erkekler yanıtlıyor.Böylelikle onların ne düşündüklerini öğrenebiliyoruz.Sanırım 7 tane yazarı var ve modadan cinselliğe her konu hakkında yazı mevcut.
Ama benim en çok ilgimi çeken yazı “bir kadının giymemesi gereken 10 kıyafet” oldu. Tamam hepimiz  -sorsanız- kendimi iyi hissetmek için süsleniyorum desek de aslında erkeklerin beğenisi -bizim için- sandığımızdan daha önemlidir.O yüzden hiç mırın kırın etmeyelim.Bu yazıda erkeklere itici gelen ve giydiğiniz zaman sizden soğuyacakları 10 kıyafet var!
Kendi adıma söylemek gerekirse ben babydoll elbiseleri çok seviyorum ve sıklıkla da giyiyorum.Ayrıca ayakkabı ve aksesuar tercihim bazen maskülen olabiliyor.Tabi bu yazıdan sonra giyiniş tarzımı hemen değiştirmeyeceğim.Ama aklımın bir köşesinde olmasının da bi sakınca yok tabi 🙂



Kadınlar hemcinsleri için değil de, biz erkekler için giyinmeye başladıkları gün, her şey şahane olacak! Evet belki biraz nüfus patlaması yaşanabilir ama olsun artık o kadar.  Habire ‘ortada düzgün adam yok’ diye yakınıyorsunuz.  Sorun bakalım neden yok? Ortalıkta öyle kıyafetlerle dolaşıyorsunuz ki, biz erkekler ‘odun’ olarak anılmayı tercih ediyoruz.  Peki nedir bu kıyafetler?
1- Hamile gibi görünmenize neden olan baby-doll elbiseler:   Bu elbiseleri olsa olsa Çinliler icat etmiş olmalı. Çünkü nüfus planlamasına katkıları kondomdan bile fazla olabilir. Şu gerçeği kabullenin hatunlar:  Erkeklerin hamile bir kadına karşı olan hissiyatları derin bir şevkattan öteye gitmez, gidemez. Bel kıvrımınız bu elbiselerle yok olduğu için bizler için sadece ‘sevimli’ olabilirsiniz, seksi değil.
2-   Fazla dekolte:  Dekolte iyidir ama dozunda olduğu zaman  Fazlası siz de çok iyi biliyorsunuz ki, hakkınızda hiç de iyi olmayan bir imaja sebebiyet verir.  Bunun doğru olmadığın söyleyen erkeklere inanmayın. En modern, mürekkep yalamış erkek bile fazla dekolteyi bayağı bulur.
3- Maskülen tarz:  Erkek kıyafetlerini bırakın biz giyelim. Pantolon, gömlek, hatta Oxford ayakkabılarına bile evet ama onunla birlikte diğer erkek aksesuvarlarını kullanınca gerçekten olmuyor. Kravat, şapka, büyük kadranlı saatleri (hepsi bir arada olduğu zaman) sevmiyoruz.
4- Kısa boylulara bol paça pantolonlar: Bazı kıyafetler kesinlikle ve sadece uzun boylu kadınlar içindir. Bol paça pantolonlar da onlardan biri. Bu, yeri geldiğinde şahane duran, kıyafeti kısa boylu biri giydiğinde paçalı tavuğu andırıyor. Külliyen karşıyız.

5- Kilolular için kumaş pantolon: 
Bir kadın için kumaş pantolondan daha riskli bir kıyafet yoktur. Kalitesizleri selülitleri bile belli eder. Bir erkeği daha o dakika yanınızdan kaçırmak istiyorsanız, tercihinizi tarçın rengi kumaş pantolondan yana kullanın. Daha siz ne olduğunu anlamadan, siparişiniz bile gelmeden ortamdan sıvışacaktır.

6- Fırfırlı mini etek: 
Eğer 16 yaşında değilseniz, veya hemen şimdi bize liseli fantezisi yapmayacaksanız, boş verin. Yaşı 35 olup hala 16’lık genç kızlar gibi görünme sevdası sizi sadece komik duruma düşürür.
7- Dizaltı çoraplar: Naylon olanlarına zaten değinmiyoruz, onları sadece büyükannelerimiz giyiyor değil mi, evet evet öyle. Hani şu liseli gibi diz altında biten kalın çoraplar var ya, işte onları giydiğinizde kızınızın dolabından giyinmiş gibi duruyorsunuz.  İlla giyecek misiniz? O halde sadece bacakları uzun ve ince, mümkünse 30 yaş altı olanlar lütfen!

8- Sivri burunlu stiletto:  
En son galiba 90’larda vardı bunlardan,  o kadar tiksinmiştik ki, anneminkileri babam çöpe atmıştı mesela. Yani kadın o sivri yeriyle kaval kemiğine bir indirse oracıkta canını verirsin o derece. Hala ara ara görüyorum ve tekrar moda olur diye deli gibi korkuyorum.

9- Ayıcıklı pijamalar: 
Bazı kadınların ergen olma hevesiyle yanıp tutuştuğunun resmi belgesidir bunlar.  Satenleri bira daha az korkunçtur ama neticede o da korkunçtur. Sadece hastalık durumlarında falan göz yumunabilir.

10- Kendinden büyük çantalar: 
Kadınlarda en sevmediğimiz özellik, bir şey moda olur olmaz, hemen edinmeleri ve moku çıkana kadar kullanmalarıdır. Bir türlü sınamadığımız modalardan biri de devasa çantalar…  Yolda gördüğüm zaman bir de kadın güneş gözlüklü falansa, evden kaçtığını düşünüyorum. Yapmayın, etmeyin, bu çantalar da bol paça pantolonlar gibi sadece uzun boylulara yakışıyor.

Yazının orjinali burda ==>  http://www.macokizi.com/manset/bir-kadinin-giymemesi-gereken-10-kiyafet1


Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s