Fashion Illustration Vol 6 || Marko Matysik

Valentino
Marko Matysik’i tarz olarak kendime çok benzetiyorum.yani çizim tarzımı benzetiyorum aslında.Benim gibi biraz dengesiz çiziyor 🙂 Bazen beli incelikten kopacak gibi ama inanılmaz çekici kızlar görüyorsunuz onun çizimlerinde,bazen de tablo gibi bir gerçekçilik.Dedim ya dengesizlik var biraz.
Ama insan dediğin durmaz,değişir.Esin kaynağı,modu farklılaştıkça da bu yaptığı işe yansır.Çizgilerinde belli eder kimisi.Marko Matysik de bunlardan biri,benim gibi.Yani bu farklılık,çalışmaları arasında bir uyum tutturama olayı aslında doğal.Kesinlikle eleştirilecek bir yanı yok,herkesin karakteristik çizgileri olmayabilir.
Zaten adam iyi olmasa Valentino ile,Chanel ile,Dior ile çalışabilir mi canım,hiç?

Christian Lacroix

Dior

Armani Privé

Gaultier

Chanel

Valentino

Valentino

Erden
Görseller http://www.fashionillustrationgallery.com/‘dan alınmıştır.
Leave a Reply

