Bugün Bunu Giydim Vol6 || 90’lar Esintisi

Bugün geçmişe gittim ama öyle çoook geçmişe değil.Çocukluğum geçtiği 90’lara.O dönemi kimimiz vatkalı ceketlerden,kimimiz sivri burun ayakkabılardan hatırlasa da,benim ilk aklıma gelen jean gömlekler oluyor.Ben de Colin’s Jean Gömleğimi,turuncu Codentry skinny pantolonum ve alakalı alakasız giymekten vazgeçemediğim oxford mokasenlerimle tamamladım.
Her ne kadar aradan yıllar geçse de aslında,90’lar bize bir kot gömlek kadar yakın..

SHIRT TATOO
148 GBP – zadig-et-voltaire.com
Tops »

Leave a Reply

