..Ve Kader Anı..Çekiliş Sonuçlandı!

Hani benim de dibimin düştüğü kırmızı bir elbise vardı ya,Dorothy Perkins..Hani,bir şanslı arkadaş yılbaşı hediyesi olarak yılbaşında giyebilecekti onu.İşte o çekiliş sonuçlandı. random.org’un sonuçlarına göre hediyemizi Çiçek Bircan kullanıcı adlı arkadaş kazandı.Kendisiyle irtibata geçtik.Ve hediyesini kargoya verdik.Ona iyi günlerde giymesini dilerken,yarışmaya katılan diğer arkadaşlara da diyeceğim şudur:
Trend Moda Dünyamız,yeni adıyla Lady Likes it,yakın zamanda iki kişiye hediye verdi.Ki bu yarşmaların ve çekilişlerin sayısı 2011 itibariyle artacaktır.”Ben de şans yok” demek yerine her yarışmaya, her çekilişe katılarak şansınızı kendiniz yaratın.
Ayrıca bu çekiliş de bir sürü arkadaşla iletişime geçtim.O mailler boşa gitmedi kızlar..Siz benim “yarışmaları herkesten önce duyur” grubumdasınız bundan sonra.
Hepinizi öpüyorum ve şahane bir yıl diliyorum..
Sevgiler..
LadyPresley
Leave a Reply

