"Yeni Yıl Hediyeniz: Kırmızı Elbise" demiştik,buyrun elbiseniz :)

Hani blogta duyurduğum bi çekilişim vardı.Yılbaşı çekilişi yapacak ve bir şanslı arkadaşa yılbaşı akşamı giymesi için şık bir elbise -ama kırmızı- göndericektim.Bu zamana kadar hep temsili görseller kullanmıştım ve “en kısa zamanda hediye edeceğim elbisenin resmini de paylaşıcam” demiştim.Tabi bu en kısa zaman biraz uzadı,çünkü o sırada ayağım alçıya alındı-gerçi hala alçıda ama sanırım onla yaşamaya alıştım.- 😦
Ama sizi bu elbiseden daha fazla mahrum bırakmak da istemedim.İşte yeni yıl elbiseniz kızlar 🙂 Dorothy Perkins, tek omuzlu,fırfırlı,mini ve kırmızı.. ♥ ♥ ♥

Bi de hazır elim değmişken,bu elbiseyi;neyle giyebilirsiniz diye nacizane zevkime göre kombinledim.Eğer elbise sizin olursa zorlanmayın diye..Siyah ayakkabı,çanta ve aksesuarla vamp bir görünüm elde ederken,dore tonlarla kokoş olabilirsiniz.Yılbaşı akşamı vamp veya kokoş olmucaz
 da ne zaman olcaz ki?
PS:
Yapmanız gerekense 28 Aralık saat 15.00 tarihine kadar
  • blogu takibe almak ve
  • güncel takipçi olduğunuzu göstermek için trendmodadunyamiz@gmail.com ‘a mail atmak.(Beğendiğiniz veya sevmediğiniz yazılar hakkında feedback yapabilir,blogta olmasını istediklerinizi söyleyebilir,ya da sadece slm 🙂 yazabilirsiniz)
Elbise, kazanan arkadaşın bedenine göre gönderilecektir.
Sevgiler ve Bol Şanslar..
LadyPresley
11 thoughts on “"Yeni Yıl Hediyeniz: Kırmızı Elbise" demiştik,buyrun elbiseniz :)

  1. diğer blogunu takip ediyodum ne zamandır.Hatta Erkekler:Çeşitleri&İçkileri yazına bayıldık ev arkadaşlarımla :)Bu blogunu da dün gece keşfettim,yarışmayı da gördüm haliyle..Ben de katıliim o zaman.Mailime de attım :)İnş bana çıkar 🙂

Leave a Reply

