Şapka Devrimi & Modaya Şapka Çıkartın!

1925 yılında sosyalist düzenindeki ülkemizde yapılan şapka devrimi,ironik bir şekilde moda yarattı.Önceleri sadece erkeklerin taktığı fötr şapkalar zamanla farklı form ve renkleriyle kadınların da ilgisini çekti.
Özellikle de bere kullandığımız kış aylarında şapkalar birer vazgeçilmez halini alırken markalarda boş durmuyor tabi.Hemen hemen her marka aksesuar olarak şapka üretse de bu sezon Forever New,Mavi ve Accessorize oldukça başarılı..
Ben de geçen kış aldığım fötr şapkamı dolabımdan çıkarıp fortmantonun tepesine kondurdum.Bir tane de kahverengi kasket aldım dayanamadım 🙂 Size tavsiyem ise,bu kış modaya şapka çıkartın!

Bu güzeller Accessorize’dan:
Bu bebekler Mavi’den :
Bu yavrular da Forever New’den:
(Bu fotoyu burdan aldım)
Leave a Reply

