Örgü..Bir Hollywood meditasyonu..

Hani bi ara çok duyuyoduk,bir Hollywood starı elinde şiş ve yünle görüntülendi.Evet,yalan değil,bu bir meditasyon.Hem de starların yaptığı meditasyon.Bakmayın biz de babanneden toruna geçen gelenek olduğuna..Her neyse,ben bu sezon-her sezon gibi-çok fazla örgü gördüm.Daha havalar kalın örgü kazak giyecek kadar soğumadı ama olsun,şimdiden bakmakta fayda var.Demem o ki,madem bu örgü hala moda,hala trend..Yine biz de kendi şişimizi,kendi yünümüzü alıp başlamıyoruz örmeye.
Ve bakınca örgüyle yapılacak o kadar çok şey gördüm ki anlatamam..atkı bere örmek zaten farz oldu ama örgü çorap,tozluk ve çanta da örülebilesi şeyler arasında..Ben şu kulaklığı denemek istiyorum 🙂
http://www.10marifet.org/yazi/chanel-orgu-canta buna bakın derim kesinlikle..Chanel çanta örmüş hatunlar 🙂
http://www.10marifet.org/yazi/kedicik-kulakli-bere bu anneme ördüttücem.Hep ben mi meditasyon yapiim canım 🙂
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s