Mezuniyet Elbise Modelleri 2

Mezun olacak arkadaşlarımı sevindirmeye devam edeyim dedim 🙂 Ve şimdilik bunları beğendim. Belki bu elbiseler arkadaşlarıma fikir vermeye yardımcı olabilir.

Reese’in elbisesinin yakası bence çok şık ama etek ucundaki pileleri beğenmedim. Farklı bir tür kumaşla belki daha şık bir elbiseye dönüşebilir.

Beyonce Vogue’un Nisan sayısına bu elbiseyle kapak olmuş. Elbise bu sezon renginde ve trendinde. Yakası bence hoş, ama elbisenin alt kısmı nasıldır onu bilmiyorum.

Miranda’nın elbisesi Herve Leger’ın bandaj elbiselerinden bir tanesi. Rengi bence çok tatlı, ve modeli de çok hoş ve kullanışlı. Elbisem bir gecelik olmasın daha sonra da kullanmak istiyorum diyenler bu renk ve modeli seçebilir diktirmek için.

Fotolar: Justjared

Leave a Reply

