6 haftada kalça eriten diyet

Şok diyetlere hiçbir zaman inanmamışımdır. Ama bu diyetin 6 haftaya yayılması ve içerisinde müsli olması ilgimi çekti. Malum önümüz yaz, bikini sezonu açılıyor. Ben de denemek istiyorum bunu. Bu aralar dolabım abur cubur dolu, onlar bittiğinde ben de başlayacağım bu diyete. Gerçekten işe yarayıp yaramadığını paylaşırım sizinle.

6 hafta boyunca uygulayacağınız bu özel karışımlı müsli diyetiyle, kalça ve basen bölgelerinizdeki fazla yağlardan kurtulabilirsiniz. Ünlülerin denediği bu diyetle sadece vitrinden izlemekle yetindiğiniz dar pantolonları üzerinizde rahatlıkla taşıyabilirsiniz. Hareketsizlik ve yanlış beslenme sonucu vücudun alt tarafında toplanan yağlardan kurtulmak için çok özel bir diyete ihtiyaç var. Uygulayacağınız diyet her yerde kolayca bulup tüketeceğiniz gıdalardan oluşuyor. En önemlisi de oldukça ekonomik oluşu. Diyetin birinci dereceden etkilediği bölüm kalça ve basen ardından da bacaklar geliyor. Özellikle binici pantolonu olarak adlandırılan kalça ve diz kapağı bölgesinde fazla kilo problemi olan kişiler tam 6 hafta içinde etkili çözüme kavuşabiliyorlar.

Müslinin hazırlanışı: Hazırlayacağınız müslinin tadı oldukça leziz. İçeriğinde badem ve kurutulmuş meyveler ve tahıllar kadar pek çok vücudunuza faydalı gıdalar bulunuyor. Ancak hepsi bir araya getirildiğinde kalça bölgenizdeki yağları hızla eritip, sizi forma sokuyor. Hazırlanışına gelince…

Malzemeler: 2 fincan yulaf tanesi, 2 fincan kırılmış fındık, 1 fincan buğday, 1 fincan çekirdeksiz kuru üzüm,1 fincan ayçiçek tohumu, 1 fincan badem, 1 fincan ince kıyılmış kuru kayısı

Hazırlanışı: Malzemeleri karıştırıp, blenderdan geçirin. Hazırladığınız karışımı tam 12 porsiyon olacak şekilde eşit parçalara ayırın. Her porsiyonda karışımı bir bardak diyet soğuk süt ilave ederek tüketeceksiniz. Tabii üzerine yarım dilim muz da ekleyebilirsiniz.

Günlük menü

  • Kahvaltı: Bir porsiyon hazırladığınız müsli, bir fincan süt ve dilimlenmiş yarım dilim muz
  • Saat 11.00: Bir elma
  • Öğle: Bir porsiyon müsli ve yarım muz
  • Öğleden sonra: Bir avuç kuru üzüm
  • Ana öğün: Meyveyle birlikte temel gıdalar
  • Yatmadan önce: Bir portakal
  • Meyveler: Elma, kayısı, iki kurutulmuş erik, bir mango

Ana öğünler

  • Pazartesi: Bir parça tavuk kanat ya da göğüs ızgara, yeşil salata ve bir meyve
  • Salı: İki yumurtalı omlet, domates ve rendelenmiş havuçla tüketilecek.
  • Çarşamba: Bir çay fincanı büyüklüğünde yer tutan spagetti. Bir meyve.
  • Perşembe: İnce dilimlenmiş bir tavuk göğsü. Haşlanmış havuçla servis yapılacak. Dilerseniz yanına haşlanmış brokoli de alabilirsiniz. Bir meyve.
  • Cuma: Ton balıklı yeşil salata. Bir adet katı pişmiş yumurta. Bir meyve.
  • Cumartesi: Bir parça hindi göğsü, mısırla karışık yeşil salata. Bir meyve.
  • Pazar: 3 dilim rosto edilmiş biftek, havuçlu brokoli salatası ve iki adet haşlanmış patates. Bir meyve.

(alıntı:ekolay.net/kadın)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s